اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات
این وبلاگ باهدف گرداوری مقالات خواندنی و جالب ، مجموعه مقالات فارسی عمومی و تخصصی در حوزه IT و اخبارفناوری وارایه نمونه سوال فراهم شده است.


تعويض آنتن‌هاي قديمي به‌منظور ارائه سرويس GPRS با سرعت بيشتر


 

معاون عمليات مناطق همراه اول از تقسيم استان‌هاي كشور به پنج منطقه براي نظارت و مديريت بهتر بر شبكه اپراتور اول خبر داد.


به گزارش ایسنا مهندس سيد حسن رضوي ـ معاون عمليات مناطق همراه اول ـ در نمايشگاه تله کام2011 در جمع خبرنگاران گفت: با تقسيم بندي جديد به غير از استان هاي تهران و البرز بقيه استان ها به صورت مناطق 4 گانه اداره خواهند شد.


رضوي وظيفه معاونت عمليات مناطق را نظارت بر كيفيت و توسعه شبكه همراه اول در مناطق مختلف كشور دانست و دليل نامتوازن بودن زيرساختهاي شبكه در برخي مناطق را رويكرد گذشته در هنگام دولتي بودن عنوان كرد.


وي افزود: با رويكرد جديد امكانات و زيرساخت‌ها بر اساس تعداد مشتركان هر منطقه در نظر گرفته خواهد شد.


معاون عمليات مناطق همراه اول اظهار اميدواري كرد كه تا پايان سال تمامي مناطق كشور از نظر كيفيت شبكه به بالاترين حد استاندارد برسند.


رضوي يكي از عمده‌ترين دلايل پايين بودن كيفيت شبكه در برخي استانها را كمبود نيروي متخصص دانست و گفت: به تمامي استان ها تكليف كرده ايم كه زير نظر ما نيروي متخصص جذب كنند، البته خوشبختانه در چند ماه اخير بيشتر استان ها حداقل 20 درصد رشد كيفيت و بهبود وضعيت ترافيك داشته‌اند.


وي با بيان اينكه سوئيچ‌هاي جديد ظرفيت بالايي دارد و تا 2 ميليون شماره سرويس مي دهد، از كاهش تعداد سوئيچ هاي تهران از 27 به شش سوئيچ خبر داد.


رضوي افزود: تا تيرماه سال آينده تمامي سوئيچ هاي قديمي از شبكه منفك و شبكه همراه اول بر بستر IP قرار خواهد گرفت كه ممكن است يك سوئيچ به مشتركان چند استان سرويس دهد.


وي برنامه ديگر همراه اول را تعويض آنتن هاي قديمي بمنظور ارائه سرويس GPRS با سرعت بيشتر دانست و اظهار داشت: هم اكنون براي 10 ميليون كاربر GPRS ظرفيت سازي شده است.


رضوي با اشاره به برنامه همراه اول براي پوشش خطوط جديد مترو گفت: با تفاهم حاصل شده با شهرداري بزودي پوشش شبكه همراه اول در اين خطوط نيز تكميل خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 27 آبان 1390برچسب:, :: 8:8
ازیتا کرمی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ باهدف گرد اوری مطالب جالب و خواندنی و مسائل پیرامون دنیای نت و فن اوری گرد اوری شده است.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات و آدرس azin64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 1953
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



فال حافظ